Hacking and Hacker (ဟက္ကာအေၾကာင္း)

အခုတစ္ေလာ Hacker ဆုိတာဘာလဲဆုိတာႏွင့္ Hacking ဆုိတာေတြကို အေတာ္မ်ားမ်ား၊ ေနရာမ်ားမ်ားမွာ ၾကားေနရပါတယ္ .. ကၽြန္ေတာ္လဲ ဒီပုိ႔စ္ကုိ တင္သင့္မတင္သင့္ စဥ္းစားၿပီးမွ ေရးလုိက္တာပါ ... တင္ရင္ဘာျဖစ္မယ္၊ မတင္ရင္ ဘာျဖစ္မယ္ေပါ့ .. ကၽြန္ေတာ္ေၾကာင့္ တစ္ျခားသူေတြ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္မွာလဲ မလုိလားဘူး .. တစ္ဖက္ကလဲ ဒီအေၾကာင္းေတြကုိ သိေစခ်င္တယ္ .. ဒီ hacking ႏွင့္ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အခုတစ္ေလာ အရမ္းကုိ စိတ္ေရာကုိယ္ေရာ ႏွစ္ၿပီးေတာ့ ေလ့လာေနမိတယ္ ... ကၽြန္ေတာ္မွာ ခံယူခ်က္တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္ .. သူငယ္ခ်င္း အားလုံးကုိ ခ်စ္တတ္တယ္.. အနစ္နာခံတတ္တယ္ ... အဲ့ဒါက ဟုိးအရင္ကတည္းကပါ .. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ မခံစားႏုိင္တာတစ္ခုက Trojan virus လုိမ်ိဳးေပါ့ ကုိယ့္ကုိ ပူးၿပီးေတာ့(သူသွ်ိဳ)လုပ္ၿပီးေတာ့ သတ္တာမ်ိဳးကုိေျပာတာပါ ..

ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းမုန္းတယ္ .. ကၽြန္ေတာ္က ငယ္ငယ္ကတည္းက အၿငိဳးအေတးႀကီးတယ္ .. အခုအခ်ိန္အထိ ဘယ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္ရဲ႕ အကူအညီကုိမွ မယူခဲ့ဘူး .. ယူလဲယူမွာမဟုတ္ဘူး .. ဘာျဖစ္လို႔လဲလုိ႔ေမးရင္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဆုိတဲ့စကားလုံးကုိ မသုံးတတ္တာလဲပါမယ္ .. ၿပီးေတာ့ ကုိ႔ကုိဒီလူက ပူးသတ္ေနမွန္းသိရဲ႕နဲ႔ မရွိမဲ့ရွိမဲ့ေက်းဇူးဆုိတာ ေလးကုိ ငဲ့ၿပီးေတာ့ လြတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာခြင့္မေပးခ်င္ဘူး . အခုအခ်ိန္အထိ ကၽြန္ေတာ့္ အေၾကာင္းကုိ သိတဲ့သူ ၂ ဦးထက္မပုိေသးပါဘူး .. ဘာျဖစ္လုိ႔လဲလုိ႔ေမး .. ကၽြန္ေတာ္က ႏုိင္ငံေရးသမားေတာ့ မဟုတ္ဘူးေနာ္ .. ႏုိင္ငံေရးဆုိတာကုိ စဥ္းစားဖုိ႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္မွာ အခ်ိန္ေတြသိပ္မပုိေသး တာလဲပါမယ္ထင္ပါတယ္ .. ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္သူ႔ကုိမွ ထိခုိက္ေအာင္မလုပ္ခ့ဲဖူးပါဘူး .. လုပ္လဲမလုပ္ခ်င္ဘူး .. ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ထိခိုက္လာရင္ေတာ့ သိတယ္မဟုတ္လား ကုိကေၿမြေပြးေလ .. ကဲအဲ့ဒါေတြထားလုိက္ပါေတာ့ဗ်ာ .. ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ထဲမွာ ဒြိဟျဖစ္ေနတဲ့ စိတ္ႏွစ္ခုျဖစ္ေနတယ္ဗ်ာ .. အခုေတာ့ မထူးေတာ့ပါဘူးဆုိၿပီးေတာ့ ေရးေပးလုိက္တာပါ .. ကၽြန္ေတာ္ အခု
http://grou.ps/nyinaymin ဆုိၿပီး ဆုိက္ေလးတစ္ခုလုပ္ထားပါတယ္ .. အဲ့ဒီ့ဆုိက္ေလးမွာပဲ hacking အေၾကာင္းႏွင့္ hacker ေတြအေၾကာင္းကုိ အေသးစိတ္က်က် ေရးသြားဖုိ႔ဆုံးျဖတ္ထားပါတယ္ .. သူတစ္ပါးကုိ ဒုကၡေပးဖုိ႔မဟုတ္ဖူးဆုိတာကုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ႀကိဳၿပီး သတိေပးထားပါရေစ .. ၿပီးတော့ မန္ဘာအေယာက္ေရကုိလဲ ကန္႔သတ္ထားပါတယ္ .. ျပည့္သြားတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ပိတ္မွာပါ .. ဘာျဖစ္လုိ႔လဲလုိ႔ေမးရင္ လူမ်ားၿပီး ေဖာင္းပြလာမွာစုိးလုိ႔ပါ .. အခုဟာက ကၽြန္ေတာ့္ဘေလာက္ေလးကုိ လာလည္ၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားကုိပဲ ဗဟုသုတရပါေစ၊ နားလည္ပါေစဆုိတဲ့ စိတ္တစ္ခုတည္းနဲ႔ တင္ေပးလုိက္တာပါ .. ဘာေတြေရးဖုိ႔အစီအစဥ္ရွိေသးသိလား ...e-mail ေတြကုိ ဘယ္လုိ hack ရမလဲ၊ ဥပမာ - gmail - hotmail - skype - yahoo mail
website ေတြကုိ ဘယ္လုိ hack ရမလဲ (blog and other)
Mobile ဖုန္းေတြကုိ ဘယ္ဟုိ Hack မလဲ၊

စတဲ့အေၾကာင္းေတြကုိ အစုံတင္ေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္ ..
ထပ္ၿပီးသတိေပးလုိက္ပါရေစ ယခုလက္ရွိ ရွိေနတဲ့ အထဲကေန .. သံသယရွိေနတဲ့သူမ်ားကုိ မန္ဘာအျဖစ္ကေန ပိတ္ပစ္မွာပါ ..
ကၽြန္ေတာ္ အခုစာအုပ္ေလးေတြစုေနပါတယ္ .. အဓိကကေတာ့ movie ေတြကုိ စုေနတာပါ .. လုပ္ပုံလုပ္နည္းေတြကုိလဲ အေသးစိတ္ ေရးေပးပါ့မယ္ ...
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ...
Labels:

Post a Comment

[blogger]

MKRdezign

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget